sobota, października 14, 2006

Jeśli jest kac, to dzisiaj sobota

W Gębie zainaugurowano kolejny sezon artystyczno-akademicki. W środe był występ dwóch duetów, których niestety... nie spamiętałem. Wiem, że w drugiej części wystąpił m.in. Andriej Kotin.
Najpierw na scenę weszli studenci 2. roku filologii polskiej. Była to ciekawsza część występu. Może coś z nich będzie.

Mam nadzieję, że to tylko mi się tak nie podobało. Przesiedziane w "Gębie" dwie godziny byłyby niemal całkowicie stracone, gdyby nie poloniści, których jeszcze się jako tako dało słuchać. Kotin to - według mnie - porażka.

Kabaret Made in China pokazał w większości stare kawałki. Ale co z tego? I tak są świetni.

W czwartek na deskach klubu studenckiego wystąpił kabaret Made in China. Większość, jeśli nie wszystkie, z prezentowanych numerów to skecze stare. Jednak grupa parę razy zaskakiwała, bo cześć numerów była przerobiona w stosunku do tego, co niedawno widziałem. Co dziwne, tego wieczora w Gębie było miejsce do siedzenia. Zwykle sala jest tak pełna, że nawet stanąć nie można.

Jeśli jest kac, to dzisiaj sobota...

A ja dziś przez cały dzień umierałem... Maaatko! Uważajcie drogie dzieci, po miodzie pitnym łapie kac-morderca. Do teraz nienajlepiej się czuję.

Enjoy!

2 komentarze:

negatyw pisze...

Ja akurat wtedy pracowałem A w Gębie wolne miejsca, bo mało świeżych rzeczy pokazywali - przynajmniej taka opinię słyszałem, poza tym czekają na Wysypisko!

Anonimowy pisze...

witam!koncert "chińczyków" pomyslany był przede wszystkim z myslą o studentach 1-ego roku, którzy ich skecze mogą znać co najwyzej z tv. zapraszamyna "wysypisko" w najblizszy czwartek.