środa, maja 31, 2006

24 maja obiektywem przedpapieskim

No to dziś druga partia pielgrzymkowych zdjęć. Pełna galeria pojawi się najprędzej dzień później, gdy na fotoblogu zobaczycie fotografie z krakowskich Balic, czyli odlotu papieża z Polski.

Dzisiejsze zdjęcia to 24 maj:

Ołtarz papieski na placu Piłsudzkiego w Warszawie. Bardzo mi się podobał.

- Przyszliśmy zobaczyć ołtarz, na mszę mamy wejściówki, ale na kiepski sektor, bo z boku - mówi Adam Musielak ze swoim siostrzeńcem Stasiem Senderem na plecach.

Dla niektórych ten dzień był jedyną szansą na zrobienie zdjęcia spod samego ołtarza. Na samej mszy tych krat nie było - ustawiono je jedynie po to, aby tłum ciekawskich nie urządzał sobie wycieczek tam, gdzie nie powinien.

Dwuletnia Ewa Stolarczyk jest rozbrykanym dzieciakiem. Ciągle psociła, gdy jej mama, Patrycja, mówiła mi o swoich oczekiwaniach dotyczących wizyty Benedykta XVI w Polsce: - Kraj potrzebuje natchnienia duchowego. Wszyscy już są tak zmęczeni obecną sytuacją, że nie mają nawet chwili czasu na jakiekolwiek refleksje.

Enjoy!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No, no - całkiem całkiem. Mimo wszystko ja czekam na foty z papieżem, bo widziałem już troche i ciekawy jestem jakie wyszły Tobie ??? :)