wtorek, maja 29, 2007

SLD czyli Spółgłoski Ledwie Dukamy

Na zaproszenie Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Zielonogórskiego do mojej uczelni przybył Leszek Miller. Na samym spotkaniu ze studentami nie byłem - nie oceniam też partii politycznej, którą ta osoba reprezentuje - za to miałem okazję uczestniczyć w konferencji prasowej, którą zorganizowano w siedzibie lubuskiego SLD.


Pytano go o różne rzeczy - udzielił zresztą później także wywiadu dla gazety studenckiej UZetka - nie to mnie jednak zaintrygowało. Na konferencji rozdano oświadczenie praswe Lubuskiej Rady Wojewódzkiej SLD w sprawie protestu ZNP. Osoba, która to pisała, powinna wrócić do liceum - dawno nie widziałem tak rażących w oczy błędów interpunkcyjnych i składniowych... Makabra.

Enjoy!

2 komentarze:

zobl1987 pisze...

zdjęcia ładne podobają się :)

negatyw pisze...

Drugie lepsze :)