niedziela, czerwca 11, 2006

Warsztatów ciąg dalszy

Dziś wrzucam fotki za wczoraj, bo po warsztatach poszedłem do baru i jak wróciłem, to byłem taki styrany (nie, nie mam kaca:P), że już nie miałem sił...

Studenci zasłuchani w słowa Alfreda Siateckiego, redaktora Gazety Lubuskiej - największego lokalnego dziennika, który ukazuje się w Lubuskiem.

Siatecki w zawodzie jest od ponad 20 lat. Specjalizuje się w reportażu prasowym, napisał o tym również książkę. Mówił nam o swojej pracy i pasji - wskazywał jakie znaczenie w całym procesie ma niby tak banalna rzecz, jak pomysł. Sztampa jest zła!

Warsztaty już zakończone, a dziś w Zielonej będzie Festiwal Nauki - może coś się sfoci.

Enjoy!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

To pierwsze całkiem całkiem, drugie z orzełkiem nie do konca mi pasi. Orzełek=szum :-P