sobota, maja 06, 2006

Łowca

Ostatnie z serii tymbarkowych zdjęć (wcześniej mieliście okazję oglądać pierwszą) - zrobione półtorej godziny temu. Chociaż nie ukrywam, że jestem dość sceptycznie do tej fotki nastawiony, dlatego też zaraz Pani Falka da znać czy jest sens pokazywać ją komuś jeszcze, czy też zgnije sobie na serwerze blogspotu.

Dziś dzień upłynął pod znakiem tymbarka. O 6:00 wstałem i zrobiłem tę fotografię (nowe okno!), którą wystawiłem do konkursu. Do 8 maja trza uzbierać jak najwięcej odwiedzin - to nic że ścigam się z ludźmi, którzy wstawili swoje zdjęcia dwa tygodnie temu;) Jakbyście mogli linkę komuś polecić, to: http://skocz.pl/tymbarkowa

Enjoy!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nah, nie fajne. Nie wiem, czy fotka mi się po prostu nie podoba, czy seria tymbarkowa mi się znudziła...
Najprawdopodobniej obie te rzeczy jednocześnie.